close

 *轉貼*http://www.gameover.com.hk/?p=87121

Pentax主頁相機新聞 — 29/08/2013 at 8:30 am

PENTAX新防水閃燈 「LED輔助對焦」做埋補光燈

by 苦茶

TF20130829_101

 

防水D-SLR一街都係, 鏡頭都有防水, 咁閃燈呢? 當然一樣要有啦! PENTAX剛公佈兩支防水新閃燈–AF540FGZ II同AF360FGZ II, 就字面睇好簡單, 一支GN54、一支GN36, 不過呢兩支燈最大破格之處, 係加入LED輔助對焦燈功能, 須知市面一般外置式閃燈, 輔助對焦燈都會用紅外線; 改用LED好處, 係影相時可以做近距離補光之外, 拍Movie時更可以當埋機頭燈用, 不過佢非常清楚咁話, 係近距離呀!

我相當期待其他副廠得會跟風, 我知我心地唔好, 不過我冇用開PENTAX系統, 你叫我為一支閃燈而轉會, 好似唔太合符常理啫! 以後影相閃燈係佢、拍片Movie燈又係佢, 成個相機袋輕晒!

 

arrow
arrow

    翔翔3C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()